sobota, 17 marca 2018

LAZELL - zapachy dla każdego




Dziś chciałam Wam pokazać zapachy LAZELL. Firma zajmuje się produkcją wód toaletowych, wód perfumowanych, perfum, dezodorantów, płynów po goleniu oraz zestawów tych wyrobów.

W 2010 roku otrzymali nagrodę za biznesowe odkrycie roku w dziedzinie perfumerii.







MOJA OPINIA: Zdecydowałam się na te zapachy ze względu na to, że często cierpię na migreny właśnie spowodowane zapachami. Wystarczy, że użyję zapachu, który mi w jakiś sposób nie odpowiada, a właściwie mojemu organizmowi nie odpowiada, niestety kończy się to wtedy bólem głowy.  Z tego względu nie kupuję perfum z wysokich półek, wolę takie tańsze kompozycje, które nie trzymają się aż tak długo i są dla mojego nosa łaskawsze. 

Uprzedzam, że opisywanie zapachów to bardzo trudna i subiektywna rzecz, ale spróbuję to zrobić ;)

W moje ręce wpadły zapachy LAZELL Varsowie czyli zapach dla kobiet w szklanym opakowaniu zawierającym różowy płyn. Jest to bardzo ładny kobiecy zapach nadający się według mnie na każdą okazję. Świeży, dodający energii do działania, nieprzytłaczający. Na opakowaniu jest napis EAU de parfum.

Drugi to CAPREE ROKK & LAZELL w pięknym szklanym opakowaniu przechodzącym z różowego na dole po pomarańczowy na górze. Jest to zdecydowanie słodki zapach, owocowy przypominający mi letnie wody zapachowe. Raczej jest on do noszenia na dzień w moim odczuciu. Na opakowaniu jest napis EAU de parfum.

Kolejny to zielony zapach w okrągłym szklanym opakowaniu LPNF to jest zapach świeży,  przechodzący w taki dość ciężki mocny zapach. Raczej nie dla mojego nosa tym razem. Opakowanie za to bardzo mi się spodobało. Oczywiście zapach nie brudzi skóry. Na opakowaniu jest napis EAU de parfum.

Ostatni to BREEZE pour Homme czyli męski zapach o niebieskim zabarwieniu umieszczony w prostej butelce z czarnym korkiem. I właśnie ten zapach zaraz po Varsowie podoba mi się najbardziej :) Jest faktycznie męski, ale nie tani. Ma w sobie coś spokojnego i wyważonego. Bardzo ładny zdecydowanie męski zapach. Na opakowaniu jest napis EAU de toilette.

Firma ma w swojej ofercie mnóstwo innych zapachów, prawdopodobnie jeśli znacie się na markowych perfumach to podejrzewam, że odgadniecie sporo z nich. 

Znacie LAZELL ? Jakie są wasze ulubione zapachy ?

12 komentarzy:

  1. Widzę je u Ciebie po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kolekcja nowości perfumeryjnych, chętnie sprawdzę co jeszcze jest w tym sklepie, piękny koszyk, chyba widziałam go w jysk?

    OdpowiedzUsuń
  3. W zapachach tzw. wysokopółkowych lubię, to że perfumy mają 'ogon', rozwijają się na skórze, 'pracują' z nią. Tańsze zapachy zazwyczaj są prostilinijne co dla jednych może być plusem dla innych minusem:) Marki Lazell nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy, ale chętnie bym się na nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę nawet nagrodę dostali:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakiś zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz je widzę, ale podoba mi się taka różnorodność kolorystyczna :) Na pewno znalazłabym jakiś wariant zapachowy dopasowany do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chetnie bym poznała te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ładnie wygląda ten zestaw ;) U mnie zapachów mało ale w święta skusiłam się na zapach od Sarah Jessica Parker :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl