czwartek, 28 września 2017

TOP 5 kosmetyków na swędzącą skórę głowy

łzs jak wyleczyć


Hej Kochani, jak wiecie często borykam się ze swędzącą skórą głowy. 


Przetestowałam już mnóstwo kosmetyków, zarówno szamponów jak i specjalnych żeli czy emulsji. Dziś skupię się na produktach ogólnie dostępnych, które można dostać praktycznie w każdej aptece lub online. Są to kosmetyki, od których należy zacząć. Jeśli one nie pomogą można sięgać po preparaty na receptę, ale o tym będzie w innym poście.

Wiele osób uważa, że to SLS jest przyczyną swędzącej skóry głowy. Może tak być, ale nie musi. Prawda jest taka, że SLS to składnik wytwarzający pianę. Innym składnikiem, który może uczulać jest Cocamidopropyl Betaine.

Na niektórych lepiej działają produkty bardziej naturalne, na innych niekoniecznie. Nie ma co się tutaj wykłócać, bo każdy powinien przetestować różne teorie na własnej skórze.

Moja Pani dermatolog poleca mi mycie włosów różnymi szamponami na przemian oraz płukanie włosów wodą przegotowaną z octem. Należy także bardzo dokładnie spłukiwać skórę głowy, chodzi o to, żeby dokładnie zmyć z niej wszelkie substancje.

Dziś krótko, jakie kosmetyki polecam na swędzącą skórę głowy. Kolejność przypadkowa. 


1. CERKOGEL - jest to żel, który należy wetrzeć w skórę głowy. Ma on silne działanie nawilżające głównie za sprawą dużego stężenia mocznika w składzie. Do wyboru jest kilka wersji tego produktu, od słabszej po te mocniejsze. Można go spłukać, ale nie trzeba. Koszt około 15 zł. 

2. SQUAMAX - jest wersja w kremie i emulsji - ja polecam emulsję - kosmetyk jest oparty na kwasie salicylowym oraz moczniku. Białą emulsję nanosimy na skórę głowy i po określonym czasie myjemy włosy. Ulga jest natychmiastowa. Koszt około 25 zł. 

3. DUCRAY KELUAL DS - specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy - działa już po pierwszym zastosowaniu, łagodzi podrażnienia i swędzenie oraz łupież. Pisałam o nim w poście DUCRAY KELUAL DS. Koszt około 40 zł. 

4. VICHY DERCOS Shampooing Anti-Pelliculaire - Szampon przeciwłupieżowy z technologią selenu DS - łagodzi swędzenie już po pierwszym użyciu, leczy łupież. Poświęciłam mu cały post 
SZAMPON NA ŁZS SKÓRY GŁOWY. Koszt około 40 zł.

5. LA ROCHE POSAY KERIUM DS - szampon eliminujący łupież i objawy mu towarzyszące, daje widoczną ulgę już po pierwszym zastosowaniu. Zużyłam go już co najmniej 5 butelek i pisałam w swoich ulubieńcach kosmetycznych LA ROCHE POSAY KERIUM DS. Koszt około 40-60 zł w zależności od promocji. 

Jak wspomniałam wyżej w odrębnym poście przedstawię preparaty jeszcze bardziej specjalistyczne i stężone, m.in. na receptę.

A WY co stosujecie przy swędzącej skórze głowy ? 

10 komentarzy:

  1. Ja nie mam problemu ze swędzącą skórą głowy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczescie nie mam tego.problemu ale za to mam.problem z wypadajacymi wlosami.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście takiego problemu nie mam, ani nikt z moich najbliższych, ale warto wiedzieć, że dobre produkty istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam kupić sobie CERKOGEL , ze swojej strony polecam mój ulubiony , leczniczy szampon sulphur- siarkowy, śmierdzący ale działa genialnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie produkty to coś dla mnie, też się z tym borykam.. może po jakiś sięgnę i sprawdzę na swojej skórze głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pomogło popularne już serum Bionigree :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja polecam Oillan żel keratolityczny, stosuję już kolejną tubkę, wcieram w skórę głowy po myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie miałam, ale będę pamiętać o nich, choć jeden sobie wrzucę do szuflady, na wszelki wypadek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl