poniedziałek, 15 lutego 2016

DELIA - korektor do brwi z keratyną




Ja niestety jestem takim dziwnym przypadkiem, który w wieku niemowlęcym miał włosy jasny blond, a teraz - w wieku 33 lat - jest to szaro- mysie nie wiadomo co. Niestety w parze za włosami nie idą ciemne brwi i rzęsy, które są tak jasne, że niepodkreślone, nie są w ogóle widoczne. Generalnie śmiesznie to wszystko wygląda, dołożę do tego bardzo jasną cerę i sińce pod oczami i mamy zombie:). Wiele razy wychodząc gdzieś bez makijażu czy choćby henny słyszałam pytania czy aby przypadkiem nie jestem chora i kiedy ostatnio się badałam bo wyglądam słabo :) conajmniej

W każdym razie całe szczęście, że znalazł się ktoś, kto wymyślił produkty do brwi. I o jednym z nich będzie dziś mowa. Delia wypuściła żelowy korektor do brwi z keratyną. Czyli teoretycznie zarówno nadaje koloru, jak i odżywia nasze, a właściwie moje liche owłosienie. Bo nie wspomniałam, że oprócz tego, że moje brwi są jasne to jeszcze są cienkie i przerzedzone po namiętnym ich wyskubywaniu lata temu :)

Przyznam  szczerze, że ten korektor jest dla mnie wybawieniem. Zwłaszcza w dni pracujące, kiedy nie mam czasu na rysowanie kredką włosków na brwiach. Tak zwykle "przejadę" raz czy dwa szczoteczką namoczoną w produkcie i mogę już śmiało wyjść do ludzi. Aplikacja jest banalnie prosta. Konsystencja żelowa, nie wyróżniająca się niczym szczególnym.

Do plusów zaliczyłabym też fakt, że produkt trzyma brwi w ryzach. Długie włoski nie zachodzą gdzie im się podoba tylko stoją na baczność według komendy przekazanej im rano podczas makijażu. Nie ma problemu z rudymi tonami, bo ich tutaj nie ma. Jest to dość istotne, bo kilka razy zdarzyło mi się tak, że brązowe produkty nagle zamieniały się w ceglasto-sraczkowatą poświatę. Tym samym odcinało się takie coś od twarzy i na kilometr każdy mógł powiedzieć - o tak, to są domalowane brwi:)

Szczoteczka korektora jest zwykła, nie silikonowa. W sumie to dobrze bo nie omija żadnego włoska. Z silikonowymi bywa różnie. Ja jakoś za nimi nigdy nie przepadałam. Zapach produktu jest delikatny. Właściwie nic szczególnego, ale też nie śmierdzi więc spokojnie możemy używać korektora na co dzień. Czy ktoś widział pachnące korektory do brwi ? Bo ja nie :)

Na uwagę zasługuje jeszcze opakowanie. Proste i ładne. Nie oszukujmy się, ale złoto-brązowy pojemniczek jest zwyczajnie słodki, a jednocześnie wygląda na drogi. Czy ktoś z Was jest podobnie jak ja sroczką? Jak tylko widzę, ładny kosmetyk, ze złotą lub srebrną szatą graficzną lub dodatkami, od razu cieszy moje oko. Zwraca też na siebie uwagę czy to na toaletce czy gdziekolwiek.

Sam produkt jest leciutki więc bez trudu można go umieścić w naszej małej kopertówce. O ile ktoś planuje poprawiać makijaż w ciągu dnia bo na przykład idzie na siłownię i wiadomo, że prysznic zmyje też brwi :)

Jeśli chodzi o zmywanie to nie ma z tym żadnego problemu. Korektor ładnie schodzi pod wpływem banalnego połączenia woda plus mydło czy też żel myjący. Płyny micelarne, które mam też sobie z nim dość szybko radzą.  Czy ta keratyna zawarta w produkcie coś daje? nie wiem, szczerze wątpię. Jednak miło, że znalazł się jakiś składnik, który ma nam też pielęgnować brwi.

Dzięki temu produktowi wyglądam jak człowiek. Dla mnie to pewien poziom komfortu, który lubię w codziennych kontaktach z innymi.

Generalnie - ja polubiłam, używam i polecam wypróbować :)

26 komentarzy:

  1. Nie znam. Jednak super, że jest ze szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktu, ale markę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO nie widziałam takiego kosmetyku - musze sama sobie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kompletnie tego produkty ani szczerzę powiem marki!.
    Możliwe że słyszałam ale nigdy nic nie miałam z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś podobnego z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z Benefitu ale drogi ...Twój wydaje się fajny za przyzwoite pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam potrzeby stosowania, ale miło wiedzieć, że jest taka rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robię sobie kremową hennę z Delii i jestem mega zadowolona :) a korektor do brwi mam z Eveline, też fajny produkt, tylko trzeba uważać z aplikacją :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja prawie nie mam brwi, używam henny delia, a resztę rysuję pędzlem i cieniem matowym

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam, ale też nie muszę bo brwi mam gęste i ciemne jak smoła. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję go raz testować. Sprawdza się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że daje kolor i ma jeszcze keratynę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt,ja mam naturalnie ciemne,czarne brwi i nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że kosmetyki deli nie są tak łatwo dostępne

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka kosmetyków od Delii i też się sprawdzają;) Fajnie, że polska firma potrafi połączyć dobrą cenę z jakością

    OdpowiedzUsuń
  17. Okayyyy ;D zakupię jak będę widziała, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, dobrze wiedzieć. Ciekawe czy jest w czarnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciężko tę markę spotkać, pozostaje Internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak wygląda na brwiach. Ja mam z Eveline.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl