niedziela, 1 lutego 2015

Żel pod prysznic inspiracje - Lukrecja COSLYS



W gąszczu drogeryjnych żeli do mycia ciała odnalazłam coś innego. Żel o całkiem niezłym składzie z Coslys. Produkt dostępny jest tutaj KLIK

OPIS: Pozwól się skusić słodyczami Coslys. Wyjątkowa kolekcja 4 organicznych żeli pod prysznic Inspiracje o pojemności 500 ml, o zapachu typowych słodkich specjałów prosto z Francji.

„Caramel”, czyli Karmel z Isigny-sur-Mer
„Berlingots”, czyli Cukierki z Nantes
„Réglisse”, czyli Lukrecja z Uzés
„Violette”, czyli Fiołki z Tuluzy

Zainspirowany przez Lukrecję z Uzés, ten żel pod prysznic otuli ciało cieniem atrakcyjnego oraz ewokatywnego zapachu. Roślinna baza myjąca o fizjologicznym ph gwarantuje smaczne i odświeżające doznanie. Pozostawia skórę miękką i delikatnie pachnącą.


SKŁAD: Aqua (water), spiraea ulmaria flower extract* (eau florale de reine des près bio), sodium coco-sulfate, cocamidopropyl betaine, decyl glucoside, sodium chloride (sel), glycerin , parfum , coco-glucoside (Tensioactif non ionique issu du coco, palmiste, huile de tournesol et glucose), glyceryl oleate (tensioactif non ionique issu du coprah, huile de tournesol, glucose et glycérine végétale), coconut alcohol (alcool issu de la noix de coco), sodium sulfate (tensioactif anionique issu de la noix de coco), benzyl alcohol, dehydroacetic acid (système de conservation).


MOJA OPINIA: Żel zwraca uwagę swoim składem, który jest miłą odskocznią od typowych drogeryjnych. Ma też certyfikat ekocert oraz Bio. Buteleczka bardzo cieszy oko, przeźroczysta w kropki.
Zapach żelu jest kwiatowy, rześki. Nie wiem jak pachnie lukrecja, ale jeśli faktycznie jest to ten zapach to mogę stwierdzić, że to jeden z najpiękniejszych aromatów jakie miałam możliwość używać. Całe szczęście, że zapach utrzymuje się na skórze. Żel jest gęsty, nie przecieka przez palce, co oznacza, że jest też bardzo wydajny. Prysznic to czysta przyjemność, bo otacza nas piękny zapach a jednocześnie ciało jest dobrze oczyszczone i nie wysuszone. Miła odmiana od drogeryjnych żeli:)

28 komentarzy:

  1. Też nie wiem jak pachnie lukrecja, więc trudno mi sobie wyobrazić ten zapach. Śliczne opakowanie ma ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie brzmią.. skusiłabym się na te wersje zapachowe :) zwłaszcza na karmel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zdecydowanie unikam żeli drogeryjnych z sls .

    OdpowiedzUsuń
  4. Lukrecji nie lubię, ale inną wersję chętnie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bylby za słodki, ale może sprobuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry skład. cena adekwatna do jakości. 35 zł za 500 ml. to nie jest mało ani dużo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie i ciekawie wygląda.

    __(░(¯`:´¯)░)DZIEŃ DOBRY
    _(░(¯ `•.|/.•´¯)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
    _(░(_.•´/|`•._)(¯ `•.|/.•´¯)░)
    ____(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    __(░(¯`:´¯)░░(_.•´/|`•._)░)
    (░(¯ `•.|/.•´¯)░░(_.:._)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░..
    (░(_.•´/|`•._)░
    ___(░(_.:._)`` _
    ♥ ¯~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥~♥ Serce jest
    jak zegar:
    w każdej minucie,
    godzinie i dobie
    ♥~♥ myśli o drugiej osobie.
    I Ja o Tobie
    ♥~♥dzisiaj pomyślałam
    znowu tu wpadłam
    i napisałam ♥~♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten żel :) Miałam kiedyś tonik z lukrecją i również ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faaajne! Ale cena zaporowa 35 złotych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dobry skład trzeba zawsze zapłacić wiecej :(

      Usuń
  10. Cena mnie trochę przestraszyła powiem szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ni wysusza to wielki plus, a do tego chętnie poznałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach karmelowy chętnie bym przygarnęła ;) z lukrecją mam niemiłe wspomnienia ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda ;) szkoda, że nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz go widze :D ale wyglada słodko hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi naprawdę pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam go jeszcze nigdzie ale wygląda ciekawie.Kusisz mnie tym zapachem:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam tej marki. Lubię gęste żele, które tworzą gęstą, kremową pianę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam marki, ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka śliczna buteleczka. Wypróbowałabym fiołki, uwielbiam ich zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl