sobota, 10 stycznia 2015

Sylveco - szampon myjący z betuliną


Opis: Hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych, zniszczonych, pozbawionych blasku, z tendencją do wypadania. Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Unikalne połączenie oleju jojoba i masła karite z naturalnymi składnikami nawilżającymi zapewnia włosom ochronę przed wysuszeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przy regularnym stosowaniu normalizuje stan skóry głowy, a włosom nadaje miękkość, gładkość i lekkość bez efektu puszenia.

Skład: Woda, Glukozyd kokosowy, Glukozyd decylowy, Miód, Betaina kokamidopropylowa, Masło karite (Shea), Panthenol, Olej jojoba, Guma guar, Oleinian glicerolu, Kwas mlekowy, Betulina, Benzoesan sodu, Olejek rozmarynowy


Moja opinia: Szampon przede wszystkim pięknie pachnie, jakby ziołami. Wizualnie szata graficzna jest bardzo w moim guście. Przypomina mi trochę pojemniki apteczce do przechowywania substancji leczniczych :) Produkt bardzo dobrze sę pieni, ale nie jest to taka piana rzadka tylko mała ale bardzo gęsta. Przez co też niestety włosy mogą nam się bardzo poplątać :)
Skład rewelacyjny, dodatkowo nie podrażania skóry głowy i jak dla mnie zmywa bardzo dobrze. Od jakiegoś czasu olejuję włosy olejem ze słodkich migdałów i radzi sobie w porządku z nim ale na dwa mycia. Bardzo ten produkt lubię i serdecznie polecam :)

P.s. jak wejdziecie na stronę producenta w skład to okazuje się, że przy każdym składniku INCI jest wyjaśnienie co to jest i jak działa i do tego jak wygląda - rewelacja !

17 komentarzy:

  1. Kosmetyki Sylveco są mi bardzo dobrze znane i lubiane:) szamponu jeszcze nie miałam, ale myslę, że u mnie również wzbudziłby pozytywne uczucia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super, że Sylveco uświadamia konsumentów co jest czym i po co jest, ich szamponu jeszcze nie miałam ale balsam był super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdził :)
    Fajnie, że jest wyjaśniony skład, na stronie producenta, fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kusisz :) skład bezkonkurencyjny

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo osób polecało mi Sylveco, ale ciągle zapominam zakupić ich produkty w aptece (tylko w 1 miejscu je widziałam).

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ziołowe zapachy. Im mocniejszy, tym lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic od nich a marzy mi się pomadka z pilingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam już o nim i chętnie go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie "apteczno-ziołowe" szaty graficzne :) Już widzę, że u mnie ten szampon również by się sprawdził! Dołączam do Ciebie, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie wygląda estetycznie i generalnie to dobra marka;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampony Sylveco uwielbiam. Miałam oba rodzaje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szata graficzna jaką proponuje nam firma i mi się bardzo podoba. O samym szamponie słyszałam wiele dobrego i z przyjemnością bym go przetestowała.
    Ziołowe zapachy wręcz uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wreszcie skusić się na coś od sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi kusząco, chętnie bym przetestowała, zwłaszcza, że nie miałam jeszcze z marką do czynienia. Ale póki co ma kilka szamponowych zapasów :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylveco mnie kusi od dawna.. muszę w końcu się na coś zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl