niedziela, 30 listopada 2014

DUAFE organiczne MASŁO SHEA


Od kilku miesięcy używam pochodzące z Ghany organiczne masło Shea DUAFE

Jest to typowe masło shea czyli tłuste, o dość dziwnym zapachu, naturalne, bez zbędnej chemii czy polepszaczy. I właśnie za to je lubię. 

Oczywiście produkt dość ciężko się wchłania trzeba umiejętnie go rozprowadzać, nie za dużo -- przez co jest mega wydajne. Świetnie się sprawdza na suche miejsca czy też na mróz. Chroni skórę i odżywia. Moje masło jest nierafinowane, bardzo dobrze nawilża i natłuszcza. Na skórze pozostawia lekko tłustawy film. Zabarwienie biało żółtawe. Pod wpływem ciepła dłoni natychmiast się rozprowadza i topi na skórze. 

Póki co stosuję je na stopy i na łydki po depilacji. Skóra jest mięciutka w dotyku, bez suchych skórek czy podrażnień. 

Znacie ?


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam masło shea. Też stosuję po depilacji i działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mróz niestety już nas dopadł, więc przydałby się taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam, ale kiedyś z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam, ale chyba nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Ja uwielbiam masło shea. Miałam dwa z Calaya. Rafioniwane i nierafinowane. Oczywiście wolę nie oczyszczane. Jest lepsze w konsystencji i działaniu. Moje jest bardziej żółte-rafinowane było u mnie bardzo jasne. Jak chcesz to właśnie dodalam posta i tam jest zdjęcie nierafinowanego. Jest super wydajne, bo mam naprawdę długo. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na teraz, zbieram się obecnie do zakupu jakiegoś masła Shea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie wygląda :) Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam, stosuję i bardzo sobie cenię :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie miałam, ale bardzo lubię takie masła.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam próbkę i stosuję na usta - uwielbiam za działanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło shea czeka u mnie na swoją kolej i średnio kusi mnie do użycia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego czystego jeszcze nie używałam, póki co znam jedynie produkty, które je zawierają w składzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl