środa, 7 sierpnia 2013

SYS - ZUPA Z SOCZEWICY





Dziś kolejny produkt od http://sklep-sys.pl/. Jak widać ostatnimi czasy jestem leniem, ale dzięki SYS mam obiad :). Niestety w związku z tym, że zupa zawiera curry, nie smakuje mi tak jak pomidorowa. Kwestia upodobań smakowych, mężowi natomiast smakowała :). 


Soczewica - nie bez powodu od lat korzystają z niej wegetarianie. Ceniona za swoje walory odżywcze oraz wspaniały smak, modna jest dziś szczególnie wśród osób  odżywiających się zdrowo lub będących na diecie.
Gdy raz spróbujesz naszej aromatycznej zupy z soczewicy z pewnością zagości ona w Twoim menu na stałe.

Babci Zosia poleca nowy sposób podania:
Ugotowaną i ostudzoną zupę z soczewicy zmiksuj na gładki krem, po podgrzaniu podaj z przyrumienionymi grzankami.

Składniki:
soczewica czerwona (min. 35%), warzywa suszone 15% (marchew, pomidor, cebula, czosnek, natka pietruszki), zacierka (mąka pszenna, jaja), kasza mannamleko w proszku odtłuszczone, sól, mieszanka przypraw typu curry (sól, kurkuma, kozieradka, kolendra, czosnek, kmin rzymski, gorczyca, cynamon – 4,1 %, imbir – 2,5%, goździki, papryka słodka, gałka muszkatołowa, chili, anyż).

Sposób przygotowania:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować. Dodać 1 łyżkę masła lub oleju. Gotować około 15 minut na małym ogniu, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.

Masa netto: 100 g

Producent: SYS Małgorzata Wróblicka-Sysiak, ul. Bobrowiecka 34a, 05-502 Kamionka

Wartość odżywcza w 100g gotowego dania:

Energia141 kJ (34 kcal)
Białko1,7 g
Węglowodany6,3 g
Tłuszcz0,2 g

26 komentarzy:

  1. O niestety to nie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybki obiadek :-) Muszę w końcu wypróbować swoje zupki :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie kasze i ryże z SyS

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam chyba takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie jadałam soczewicy ale słyszałam że jest bardzo dobra. Ogólnie to wydaje mi się że nasze społeczeństwo za mało spożywa produktów typu kasze, soja a przecież są zdrowe, na naszych stołach wiąż jako król uznawany jest schabowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię soczewicę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaammm, zjedlibyśmy wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam takiej zupki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Może skuszę moją żeby kiedyś kupiła i zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wstyd przyznać,ale smak soczewicy jest mi zupełni obcy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym spróbowała taką zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam, muszę kiedyś spróbować. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie jadlam zupy z soczewicy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo... Zupy z soczewicy jeszcze nie próbowałam^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie przepadam za soczewicą, więc zupa zapewne nie za bardzo by mi zasmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W życiu nie jadłam soczewicy, zastanawiam się dlaczego... i nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja siostra jest wielka fanka zupy z soczewicy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl