środa, 2 stycznia 2013

Skarb Matki - Zdrowa pupka


Od firmy http://www.kosmeland.pl/ otrzymałam do przetestowania kosmetyk dla dzieciatka Zdrowa pupka Skarb Matki.

Opis producenta: Krem do pupy Zdrowa Pupka to typowy krem na odparzenia z wysoką zawartością tlenku cynku (10 % ) . Wskazany do stosowania przy pieluszkowym zapaleniu skóry i odparzonej skórze. Ma działanie łagodzące, ochronne, skutecznie zapobiega podrażnieniom skóry. Do zastosowania od pierwszego dnia życia dziecka .
Stosowanie: po kąpieli na osuszoną skórę pośladków i pachwin lub przy każdej zmianie pieluszek.
Skład: wysoka zawartość tlenku cynku (10%).


Moja opinia: Jak dotąd stosowałam Sudocrem. Myślę, że zdrowa pupka jest świetnym zamiennikiem tego produktu. Absolutnie nic mu nie brakuje do osławionego Sudocremu. Konsystencja kremowa ale lekko gęsta, zapach przyjemny jednak nie jakoś bardzo perfumowany. Co najważniejsze łatwo się rozprowadza na skórze, w fałdkach i na pupie także ;). Łagodzi różne zaróżowienia i podrażnienia skóry właściwie już po pierwszym użyciu widać ukojenie skóry. Wydajny, nie trzeba tonami go nakładać :) Fajne i poręczne opakowanie. Super, że można go stosować od od pierwszego dnia życia. .Polecam !

Bardzo dziękuję http://www.kosmeland.pl/  za możliwość przetestowania:)

12 komentarzy:

  1. nigdy go nie miałam, ale faktycznie- SKARB MATKI ma rewelacyjne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie. My używaliśmy Sudocrem, później Sudomax.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie opakowania mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujący produkt ja do tej pory stosuję u synka krem sudocrem i jestem bardzo zadowolona z niego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie akurat maly sudocrem skonczyl wiec teraz skarb matki :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy, jakoś wcześniej nie miałam z nim odczynienia. Wcześniej u córki zawsze stosowałam sławetny sudocrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego kremu...my też stosowalismy sudocrem

    OdpowiedzUsuń
  7. My stosujemy Bephanten i Nivea , myslę , że ten też dla nas będzie dobry bo ma cynk

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, prezentuję się bardzo ciekawie <3

    Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bardzo podoba mi się nazwa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa moim zdaniem nie trafiona, ale recenzja pozytywna, skoro niczego nie brakuje mu do Sudocremu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sudocrem to tylko gdy pupa jest już odparzona. Tej firmy mam olejuszkę i sprawdziła się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl