wtorek, 30 października 2012

Płyn do mycia butelek i smoczków NUK


Dzis recenzja płynu do mycia butelek i smoczków NUK, który używam codziennie już od jakiegoś czasu.

Opis producenta: 

Oparty na naturalnych składnikach płyn na trudne zabrudzenia

Przez pierwsze kilka miesięcy dziecko karmione jest głównie mlekiem lub kaszkami. Silne osady z białka zawartego w mleku zostają w butelkach do karmienia, na smoczkach i innych naczyniach, powodując rozwój bakterii oraz brzydki zapach. Płyn do mycia butelek i smoczków NUK został stworzony specjalnie do czyszczenia artykułów dla dzieci:
  • jest tak delikatny, że można go bezpiecznie stosować do wszystkich produktów dziecięcych, np. butelek, smoczków do karmienia, kubków, sztućców, naczyń, jak również zabawek i części laktatorów oraz wszystkiego, co dziecko może włożyć do buzi
  • skutecznie usuwa osady z mleka, kaszki, soków w szczególności dzięki enzymom zawartym w jego naturalnych składnikach
  • płynna konsystencja ułatwia czyszczenie i spłukiwanie.
    NOWOŚĆ! Teraz płyn do mycia butelek i smoczków NUK jest dostępny z dozownikiem piany! Pompka jest łatwa i wygodna w użytkowaniu. Po naciśnięciu przetwarza płyn w pianę, co ułatwia odmierzanie i umożliwia bardziej oszczędne korzystanie z płynu.

    Moja opinia: Miałam to szczęście, że otrzymałam produkt z pompką, która świetnie się sprawdza wytwarzając pianę, jednocześnie produkt ten jest bardzo wydajny właśnie dzięki temu że wyciskamy piankę.  Butelki i smoczki często ciężko domyć, a jak wiadomo nie możemy używać agresywnych środków do mycia, sama woda też niewiele zdziała. Płyn NUK sprawdza się rewelacyjnie, dokładnie oczyszcza butelki, osad z mleka nie zostaje nam na ściankach wobec tego żadne bakterie nie mają szansy się rozwinąć. Można nim myć także laktatory - sprawdzilam na laktatorze ręcznym i także ładnie go domył. Z pewnością jak mi się skończy, kupię kolejne opakowanie. Dostępne są teraz także opakowania uzupełniające (380 ml).

    4 komentarze:

    1. Ja mam próbki tego produktu, muszę wypróbować.

      OdpowiedzUsuń
    2. równiez mam probki tego płynu ,jest rewelacyjny !

      OdpowiedzUsuń
    3. kiedy to było... już nie pamiętam tych problemów;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Nawet nie wiedziałam, że takie płyny istnieją :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

    Proszę o niespamowanie linkami.

    W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

    Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl