środa, 11 kwietnia 2012

FENNEL masło do ciała cytrynowy Mirt

Dzięki uprzejmości Pani Karoliny od jakiegoś czasu mam okazję testować trzy masła do ciała firmy FENNEL. Przyznam, że do tej pory nie spotkałam tych kosmetyków w sklepach i nie znałam też tej marki. Dlatego właśnie z wielkim zaciekawieniem rozpoczęłam testowanie :).

Dziś będę pisać o kosmetyku o nazwie FENNEL Body Butter Lemon Myrtle rich & Super moisturizing cream 200g.

Jestem osobą, która przede wszystkim zwraca uwagę na to, żeby masło nie pozostawiało na ciele uczucia lepkości i żeby nie wałkowało się pod palcami oraz nie zbierało niteczek z ubrań na przykład getrów itd.  To masło tego nie robi.

Zalety:
- poręczne opakowanie dzięki czemu można łatwo nabrać produkt na dłoń
- przepiękny cytrynowy zapach, który przypomina mi lody (pistacjowo-cytrynowe) mam ochotę je zjeść :)
- zapach pozostaje długi czas na skórze
- kolor zielony, pistacjowy bardzo przyjemny dla oka
- konsystencja nie przypomina tłustego masła, jest lekka i przyjemna w rozsmarowaniu
- szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości i tłustości
- na skórze odczuwalny jest niemal natychmiast efekt nawilżenia
- zawiera masło shea i witaminę E, składniki które bardzo służą naszej skórze
- łagodzi efekty podrażnionej po depilacji skóry
- skora jest odświeżona, gładka i przemiła w dotyku

Jedynym minusem jest to, że nie mogę go kupić w jakimkolwiek sklepie osiedlowym, ale na szczęście sa hurtownie internetowe :) Cena to ok 29 zł.

Więcej info znajdziecie na stronie http://www.fennelcos.pl/

Musiałam to napisać... powiem Wam, że ten piękny zapach chodzi za mną cały czas :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl